Jak już informowaliśmy, Korona Kielce ma nowego dyrektora ds. marketingu. Przed tygodniem został nim Dominic Niehoff. Przez ostatnie siedem lat pracował w Turcji, gdzie pracował w branży hotelarskiej. Nowy dyrektor od początku wziął się ostro do pracy. Pierwszym zadaniem jaki stawia przed klubem, to powołanie biznesklubu dla przedsiębiorców i osób prywatnych.
Od przyszłego sezonu Korona zaoferuje również swoim kibicom specjalną, klubową aplikację. Poprzez nią, będzie można zakupić bilety na mecze i bez drukowania ich wejść na stadion. Aplikacja uprawni również do zniżek w sklepie kibica.
- Wiadomo, że w tydzień czy dwa nie da się tego wszystkiego przeprowadzić. Wierzymy jednak, że wszystko pójdzie zgodnie z planem - przekonuje Niehoff.
Są jednak pewne działania, które można wprowadzić szybciej. 20 i 23 września Korona zagra na Kolporter Arenie z Wisłą Kraków, najpierw w Pucharze Polski, a później w Lotto Ekstraklasie. Bilety na te spotkania będzie można zakupić taniej w pakiecie.












Napisz komentarz
Komentarze