„W związku z zagrożeniem epidemiologicznym wirusem SASR-CoV-2, w trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników, Wodociągi Kieleckie ograniczają do niezbędnego minimum możliwości kontaktów osobistych. Biuro Obsługi Klienta przy ul. Krakowskiej 64 przyjmuje klientów wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym, w pilnych sprawach. Zawieszamy wszystkie planowane modernizacje sieci i inne prace, które mogłyby skutkować wyłączeniem dopływu wody dla odbiorców w ciągu dnia. Ograniczamy wizyty w terenie pracowników odczytujących stanwodomierzy” – czytamy w komunikacie.
Czynne są wszystkie telefony:
• 41 365 31 00,
• 41 365 31 01,
• 41 365 31 02,
• 41 365 31 04,
• 41 365 31 05,
• 41 365 31 06.
Można się kontaktować również za pomocą poczty elektronicznej:
• Kierowniczka Biura Obsługi Klienta: [email protected]
• Adres ogólny: [email protected]
• Adres do wysyłki stanów wodomierzy: [email protected]
oraz za pośrednictwem portali społecznościowych Facebook i Twiter.
Jednocześnie Wodociągi Kieleckie zapewniają, że dostarczanie wody i odbiór ścieków będą odbywać się bez zmian.













Napisz komentarz
Komentarze