Kielecki ratusz przypomina, że w związku z pandemią koranowirusa wprowadzono zmiany w systemie obsługi interesantów. Większość spraw załatwianych jest telefonicznie lub przez Internet.
Poniżej wykaz spraw, które można załatwić, nie wychodząc z domu:
• zawiadomienie o nabyciu / zbyciu pojazdu zarejestrowanego dotychczas na terenie RP można złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy EPUAP, serwisu RP www.gov.pl lub pocztą tradycyjną;
• wniosek o wyrejestrowanie pojazdu (demontaż / kradzież pojazdu) wraz z dokumentami można przesłać pocztą tradycyjną;
• zwrot dowodu rejestracyjnego zatrzymanego elektronicznie jest możliwy na komisariatach Policji na terenie całego kraju po ustaniu przyczyny zatrzymania;
• wniosek o wydanie prawa jazdy można złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych – www.esp.pwpw.pl
• zawieszenie przewozów regularnych na okres do 14 dni.
Praca odbywać się będzie w godzinach od 7.30 do 15.30.
Szczegółowe informacje dla petentów dostępne są na stronie www.um.kielce.pl.













Napisz komentarz
Komentarze