Kolejne sektory gospodarki są odmrażane i restauracje, kawiarnie, instytucje kultury na nowo stają się miejscem spotkań, a znajomi i dalsza rodzina mogą bez przeszkód odwiedzać się wzajemnie. Frontowe drzwi, witryny czy szyby mogą stać się dobrym nośnikiem treści i wyrazić to, jak dobrze znów móc się zobaczyć.
Wczoraj pierwsze napisy - stworzone na potrzebę akcji przez Dorotę Wąsik - trafiły do zaprzyjaźnionych kawiarnii i sklepów. Można je zobaczyć m.in. w kawiarnii Calimero, Choco Obsession, Pizzerii Pod Trójką czy kwiaciarni Bierz go Bukiet.
W planach jest stworzenie kolejnych projektów. Ich treść wybiorą mieszkańcy głosując na swoje ulubione hasła. Naklejki po wydrukowania trafią do dystrybucji i znajdą się się w kolejnych sklepach, instytucjach, kawiarniach, a nawet drzwiach mieszkań.













Napisz komentarz
Komentarze