Załatwianie wszelkich spraw odbywa się wyłącznie po uprzednim kontakcie telefonicznym z pracownikami Urzędu Miasta oraz umówieniu się na konkretną godzinę i dzień spotkania z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych. Przychodząc na spotkanie do urzędu należy mieć zasłonięte usta i nos oraz własny długopis. Zasłanianie ust i nosa obowiązuje również pracowników urzędu.
W celu umówienia się należy dzwonić do Wydziałów prowadzących dane sprawy: do sekretariatów lub merytorycznych pracowników. Numery telefonów dostępne są w Książce telefonicznej na stronie Urzędu Miasta Kielce.
Do zadań realizowanych przez Urząd, zalicza się w szczególności sprawy z zakresu:
- Rejestracji w Urzędzie Stanu Cywilnego,
- Ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- Świadczenia usług komunalnych,
- Administracji architektoniczno-budowlanej,
- Ochrony środowiska,
- Wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych.
Kontakt z Biurem Obsługi Interesantów:
tel. 41-36-76-009, 41-36-76-099 (Rynek 1)
tel. 41-36-76-509 (ul. Strycharska 6)
mail: [email protected]
Ratusz informuje również, że wszelkie wnioski oraz dokumenty, stanowiące uzupełnienie złożonych wniosków, można składać za pośrednictwem tradycyjnej poczty, bądź elektronicznie: przez ePUAP lub e-mailem (dokument, zgodnie z KPA, musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
O wszelkich zmianach, dotyczących pracy, UM będzie informował na bieżąco za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej www.um.kielce.pl.
źródło: UM Kielce













Napisz komentarz
Komentarze