Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 20 grudnia 2025 13:40
Reklama
Reklama

Obsługa bankowa Urzędu Miasta - informacje dla mieszkańców

Urząd Miasta Kielce informuje, iż od dnia 1 stycznia 2021 roku wprowadzono następujące zmiany: 1. Ze względu na aktualną sytuację związaną z pandemią COVID-19, rekomenduje się dokonywanie płatności w formie PRZELEWU elektronicznego na wskazany rachunek bankowych Urzędu Miasta. Nie ulegają zmianie numery rachunków bankowych Miasta prowadzonych w ING Bank Śląski SA. W przypadku podatków, zapłaty należy dokonywać na indywidualny rachunek bankowy wskazany w decyzji podatkowej, a w przypadku pozostałych opłat lokalnych na dotychczasowy numer rachunku bankowego. 2. Wprowadza się możliwość dokonywania wpłat gotówkowych, bez prowizji we wszystkich urzędach pocztowych oraz filiach urzędów pocztowych Poczty Polskiej SA na terenie miasta Kielce. Ponadto: - placówka ING Bank Śląski nie przyjmuje bezprowizyjnych wpłat gotówkowych - funkcje te przejęły oddziały Poczty Polskiej SA, - punkt obsługi ING Banku Śląskiego w siedzibie Urzędu Miasta Kielce został zamknięty - funkcję tę przejęła Poczta Polska SA. Informacja o punktach Poczty Polskiej SA znajdują się na stronie internetowej Urzędu Miasta Kielce. źródło: um.kielce.pl  
Obsługa bankowa Urzędu Miasta - informacje dla mieszkańców.
Obsługa bankowa Urzędu Miasta - informacje dla mieszkańców.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama
Reklama