- Problemy niewłaściwego dostosowania pracy Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta do potrzeb i oczekiwań mieszkańców Kielc cały czas narastają. Każdego dnia otrzymuję w tej sprawie wiele zgłoszeń i skarg od kielczan. Uruchomione ostatnio dwa dodatkowe stanowiska nie rozwiązały problemu. Potrzebne są pilne i zdecydowane działania mające na celu zlikwidowanie skandalicznych kolejek w Wydziale Komunikacji. Dostępne terminy w rejestracji internetowej wyczerpują się codziennie w ciągu kilku minut od ich uruchomienia, a umówienie wizyty telefonicznie jest dla większości interesantów niemożliwe – mówi Kamil Suchański, przewodniczący Rady Miasta Kielce (Bezpartyjni i Niezależni).
W interpelacji skierowanej do prezydenta Kielc Bogdana Wenty przedstawił zestaw propozycji dotyczących usprawnienia funkcjonowania Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Kielce.
* Wydłużenie czasu pracy Wydziału Komunikacji do godziny 20
* Umożliwienie mieszkańcom załatwiania spraw w Wydziale Komunikacji od poniedziałku do soboty
* Uruchomienie dodatkowych stanowisk obsługi w Urzędzie Miasta Kielce przy ulicy Rynek 1
* Uruchomienie dodatkowych stanowisk Wydziału Komunikacji w innych lokalizacjach Urzędu Miasta np.: na ulicy Szymanowskiego 6 czy ulicy Strycharskiej 6
- W celu spełnienia powyższych propozycji proponuję tymczasowo zapewnić obsadę w ramach przesunięć z innych, mniej obciążonych obecnie pracą Wydziałów Urzędu Miasta, a w ostateczności zatrudnić nowych pracowników. Brak konkretnych i szybkich działań jest dla mnie całkowicie niezrozumiały. Prezydent Bogdan Wenta wielokrotnie mówi o potrzebach finansowych miasta Kielce, a przecież sprawniejsza i szybsza obsługa interesantów to również dodatkowe środki z wnoszonych opłat przez mieszkańców, które nie tylko pozwolą pokryć koszty wynikające z zatrudnienia dwóch nowych osób, ale także zasilą budżet miasta Kielce – podkreśla Kamil Suchański, przewodniczący Rady Miasta Kielce (Bezpartyjni i Niezależni).
To kolejna interpelacja Kamila Suchańskiego w sprawie poprawy systemu obsługi mieszkańców w Wydziale Komunikacji. - Po mojej wcześniejszej interwencji uruchomiono dwa dodatkowe stanowiska, ale to rozwiązanie, niestety, nie doprowadziło do zupełnego wyeliminowania problemu. Dlatego niezbędne są dalsze działania na rzecz zwiększenia jakości i wydajności pracy Wydziału Komunikacji – podkreśla Kamil Suchański.













Napisz komentarz
Komentarze