Wprowadzono adresy mailowe, na które klienci mogą wysyłać stan swoich wodomierzy, co pozwala na uniknięcie kontaktów bezpośrednich z pracownikami. Na stronie internetowej spółki znajdują się także adresy poczty elektronicznej, gdzie można kierować wszelkie pytania do urzędników.
• Kierowniczka Biura Obsługi Klienta: [email protected]
• Adres ogólny: [email protected]
• Adres do wysyłki stanów wodomierzy: [email protected]
Przedstawiciele wodociągów polecają także kontakt za pośrednictwem portali społecznościowych Facebook i Twiter. Do dyspozycji mieszkańców pozostają także numery telefonów do placówki.
• 41 365 31 00,
• 41 365 31 01,
• 41 365 31 02,
• 41 365 31 04,
• 41 365 31 05,
• 41 365 31 06.
Przez wszystkie miesiące pandemii, spółka nie musiała wprowadzać systemu "koszarowania" pracowników, co mogło by oznaczać zamknięcie kluczowych osób w pomieszczeniach placówki na kilka dni, czy tygodni. Pominięcie tego kroku było możliwe przez wprowadzenie zmianowego systemu pracy.
Jednocześnie Wodociągi Kieleckie zapewniają, że dostarczanie wody i odbiór ścieków odbywają się bez zakłóceń. Czystość i przydatność wody do picia, jest stale kontrolowana, dzięki czemu można ją pić bezpośrednio z kranu. Eksperci podkreślają, że odpowiednie nawadnianie organizmu oraz przestrzeganie zasad higieny, m.in. częste mycie rąk, istotnie ogranicza ryzyko zakażenia. Korzystanie z "kranówki" jest też właściwe ze względów ekologicznych i ekonomicznych.
Wodociągi Kieleckie dysponują pisemną opinią Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska w Kielcach, który potwierdza, że woda w wodociągach nie przenosi koronawirusa.












Napisz komentarz
Komentarze