Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 19 grudnia 2025 15:37
Reklama
Reklama

Kieleckie wodociągi podsumowują czas pracy w pandemii

Wodociągi Kieleckie podsumowują rok funkcjonowania w warunkach pandemii COVID-19. Spółka od marca 2020 roku zachęca do kontaktu zdalnego. Dzięki wprowadzonym zmianom mieszkańcy mogą samodzielnie monitorować stan zużycia wody i rozliczeń.

Wprowadzono adresy mailowe, na które klienci mogą wysyłać stan swoich wodomierzy, co pozwala na uniknięcie kontaktów bezpośrednich z pracownikami. Na stronie internetowej spółki znajdują się także adresy poczty elektronicznej, gdzie można kierować wszelkie pytania do urzędników.

• Kierowniczka Biura Obsługi Klienta: [email protected]
• Adres ogólny: [email protected]

• Adres do wysyłki stanów wodomierzy: [email protected]

Przedstawiciele wodociągów polecają także kontakt za pośrednictwem portali społecznościowych Facebook i Twiter. Do dyspozycji mieszkańców pozostają także numery telefonów do placówki.

• 41 365 31 00,
• 41 365 31 01,
• 41 365 31 02,
• 41 365 31 04,
• 41 365 31 05,
• 41 365 31 06.

Przez wszystkie miesiące pandemii, spółka nie musiała wprowadzać systemu "koszarowania" pracowników, co mogło by oznaczać zamknięcie kluczowych osób w pomieszczeniach placówki na kilka dni, czy tygodni. Pominięcie tego kroku było możliwe przez wprowadzenie zmianowego systemu pracy.

Jednocześnie Wodociągi Kieleckie zapewniają, że dostarczanie wody i odbiór ścieków odbywają się bez zakłóceń. Czystość i przydatność wody do picia, jest stale kontrolowana, dzięki czemu można ją pić bezpośrednio z kranu. Eksperci podkreślają, że odpowiednie nawadnianie organizmu oraz przestrzeganie zasad higieny, m.in. częste mycie rąk, istotnie ogranicza ryzyko zakażenia. Korzystanie z "kranówki" jest też właściwe ze względów ekologicznych i ekonomicznych.

Wodociągi Kieleckie dysponują pisemną opinią Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska w Kielcach, który potwierdza, że woda w wodociągach nie przenosi koronawirusa.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama
Reklama