Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 10 grudnia 2025 14:13
Reklama
Reklama

Zmiany organizacyjne w Urzędzie Miasta

W celu poprawy organizacji pracy w skarżyskim magistracie i optymalnego  wykorzystania pracowników już od 2013 roku rozpoczęto zmiany organizacyjne w skarżyskim magistracie. Władze miasta te posunięcia tłumaczą koniecznością wprowadzania niezbędnych oszczędności.

W 2013 połączono cztery wydziały:
- inwestycji i gospodarki komunalnej tworząc wydział gospodarki komunalnej i inwestycji,
- gospodarki przestrzennej i gospodarki nieruchomościami tworząc wydział planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska.

W styczniu 2014 połączono kolejne cztery wydziały:
-  oświaty i zdrowia tworząc wydział edukacji i zdrowia,
- zarządzania kryzysowego i spraw obronnych z organizacyjnym tworząc wydział organizacyjny z referatem zarządzania kryzysowego i spraw obronnych.

W najbliższym czasie planowane jest połączenie pracy kolejnych wydziałów. Już w wyniku tych zmian otrzymaliśmy oszczędności w postaci 4 etatów naczelnika wydziału i zmniejszenie  liczby kierowników referatu. Ponadto w tym okresie odeszło na emeryturę  8  pracowników i nikt nowy w to miejsce nie został zatrudniony.

Również zmniejszono zatrudnienie  na monitoringu o 3,5 etatu. Od 2012 r. widoczna jest tendencja spadkowa, jeśli chodzi o stan zatrudnienia w urzędzie, co ściśle związane jest z zakończeniem zadań inwestycyjnych ze środków unijnych wykonywanych przez gminę. Nie są zatrudniane nowe osoby w miejsce tych, które odchodzą na emeryturę – mówi Beata Wojciechowska , rzecznik prasowy skarżyskiego magistratu.

Stan zatrudnienia na dzień 31 grudnia 2013 r. wynosił 158 osób. Ostatnia zmiana wynagrodzenia w Urzędzie Miasta miała miejsce w lipcu 2010 r. Ponadto od trzech lat pracownikom magistratu nie są wypłacane przyznane premie.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama
Reklama